Content Writing

Content writingul este o modalitate de promovare prin care oferi informații valoaroase clienților tăi. Focusul este pe conținut, pe crearea unei legături cu avatarul tău (clientul tău ideal). Avatarul tău va cumpăra de la tine pentru că ai creat o legătură de încredere cu el, a primit deja valoare de la tine, se simte în siguranță să investească în brandul tău.

Ce beneficii primesc clienții mei când cu lucrează cu mine?

Clienții mei spun că-n urma colaborării noastre câștigă:

  • Timp – în timp ce eu scriu textele clienta/clientul poate lucra la afacerea ei, vinde, face alte task-uri la care se pricepe foarte bine și care-i aduc profit și plăcere sau se relaxează/citește/vede un film/petrece timp cu familia;
  • Viteză – având colaborarea mea au textele gata mai repede, urcă în reach-ul organic mai repede, nu se mai ,,chinuie” să le scrie ei (singuri) câteva zile;
  • Bani – content writingul creează încredere în brand, în produsele și serviciile afacerii, omul va cumpăra ușor de la un om de la care a primit atâtea resurse utile și gratuite. La fel cum va fugi de cei care doar vând și scriu doar ,,cumpără acum” fără să se axeze pe beneficiile pe care le primește clientul;
  • Spun o poveste (reală) axată pe beneficiile clientului. Nimănui nu-i place să cumpere, dar toți adorăm poveștile care ne învață ceva (subliminal, fără superioritatea profesor – elev) sau care ne amuză.

Poate te întrebi ce înseamnă poveste reală?

Voi axa discursul pe valorile brandului tău, pe ceea ce brandul tău oferă, nu pe ceea ce ai vrea să oferi sau pe ceea ce ,,ar da bine”. Știi? Minciuna are picioare scurte! Mai ales în on-line! 

Clientul apreciază un brand imperfect, care a greșit, dar și-a asumat, versus un brand care pretinde că e premium, dar în fapt e low cost sau nu onorează promisiunile de vânzare din reclamă/postare.

Clienții apreciază vulnerabilitatea, sinceritatea.

Clienții vor cumpăra de la tine nu pentru că-ți intitulezi produsul cel mai tare din Galaxie, ci pentru că-i respecți, pentru că ai arătat că-ți pasă și le-ai oferit ce ai promis, dar și ceva UTIL în plus pentru ei.

Poate te întrebi ce servicii de content writing ofer? Momentan, scriu exclusiv în română. În imaginea de mai jos găsești o listă de teme pe care am scris și scriu cu plăcere.

Bine, bine, ofer conținut valoros, dar vânzări când și cum fac?

Parcă îți aud întrebarea din gând! :))

Întrebare legitimă de altfel! La finalul zilei toți avem facturi de achitat. Vânzările vor veni și ele, content marketingul e o strategie cu efecte pozitive pe termen lung. Nu-i ceva magie care te îmbogățește peste noapte!

Ce beneficii îți aduce content marketingul?

  • Vânzări – acestea nu vor veni peste noapte, vor veni în timp (în circa 3-6 luni) – ,,Constanța bate genialitatea” – e nevoie să creezi valoare constant și minunile vor apărarea, inclusiv clienți noi care nu ai idee de unde au răsărit sau unde te-au găsit;
  • Reach organic pe social media și pe google – scriu articole după cuvinte cheie, în circa 3-6-12 luni se vor indexa, prin urmare clienți noi te vor găsi în baza de căutare google chiar dacă nu ai reclamă plătită;
  • Îți crește site-ul și pagina de Facebook dpdv al SEO – SEO e zero dacă nu pui periodic conținut. Poți avea mega buget de reclamă dacă nu ai vizualuri de calitate și texte de valoare;
  • Prin textele pe care le scriu eu pentru Facebook o să ai o prezență constantă în social media. Cola Cola e printre cele mai cunoscute branduri din lume, pentru aia tot investește în reclame și postări de calitate;
  • Creez un plan editorial – aduce claritate și structură. Nu te mai stresezi câteva cu veșnica întrebare: ,,Oare azi ce să mai postez?”
  • Ofer o voce personalizată brandului, voce din care să reiasă valorile, misiunea și viziunea ta unică ca antreprenor;

Sunt un partener de drum pe care te poți baza – asta îmi spun clienții mei: livrez când am promis, respect regulile, sunt corectă, ofer mai mult decât am propus inițial, vin cu idei și soluții. Extra, mă super pasionează scrisul. Ador să scriu! Fac asta natural, cum am mai spus, e misiunea mea, e darul meu spre lume. Cum poate știi deja, când un om își face treaba cu pasiune deja rezultatul e mai bun :).